-Ja, du är ju godkänd..

De orden gjorde min dag.. När uppkörningsläraren sa de orden hade jag kunnat kyssa han på munnen! Elr ne, kanske inte riktigt. Men mitt flin var upp till öronen tror jag, det kändes sååå bra :)
Jag fick en ganska lätt uppkörning tror jag.. Jag behövde inte backa runt hörn, inte parkera (förutom på vägverket) och inte köra överdrivet mkt stadskörning.
Jag körde hem till Stugun ikväll, med Antons bil. Han och Frida var också med och på vägen tillbaka till stan var Ollebull med också. Det var lite pinsamt när jag skulle vända vid gumpahallen när jag och frida hade hämtat Anton och Olle. Anton trodde jag skulle köra in i väggen, haha.

Så nu alla läsare, nu vet ni vem ni kan ringa om ni behöver skjuts nånstans. Taxi Mina ställer upp i alla väder :D



/Mina


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis Mina!

2009-02-17 @ 08:31:38
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Perfekt med en chaffis!

2009-02-17 @ 12:49:08
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Karlsson!

Stort grattis!!!

2009-02-18 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0