090204

Goddagens kära läsare. Jag sitter på skolan och försöker få klar en rapport i engelska som ska vara klar imorgon, går inte så bra. Egentligen skulle den vara klar v.45 men jag har blivit liiite sen med den :P Men jag ska försöka bli klar med den den här veckan iaf.. Jag har blivit lite lat med skolan nu på senaste tiden, inte bra. Det måste det bli ändring på.

Igår var jag på step och det ska jag på ikväll med, mycket skojigt :) Sambosarna ska på friskis & svettis, hihi! Jag ska väl laga mat till dom då, min träning är inte förrän senare ikväll.

ikväll ska vi ha resemöte hemma hos oss, inför utlandsresan som vi ska på i sommar. Jag längtar :D

igårkväll blev det ingen uppdatering av mej. men jag var iaf och kollade på balklänning med mamma, det är inte långt kvar nu. Jag vet iaf hur jag vill att den ska se ut nu!
sminkning och håruppsättning är redan bokat och biljetterna snart fixade, billigt billigt!

Jag bjuppar på en bild sen grekland i somras. Nästa resa ska bli minst lika rolig = )

Kommentarer
Postat av: cissi

varför får inte jag komma på resemötet?:(

2009-02-04 @ 17:10:05
Postat av: mallis

för att du är en spykrååka!

2009-02-04 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0