090211

Kom på att det var väldigt längesen jag skrev nu, så nu äre dags.

I helgen var vi som sagt ut på fredan, jag hade skitroligt = ) Till och med Malin dansade, rekordlänge den här gången tror jag. Mkt folk var det också, då är det ju nästan alltid roligt.
I lördagsmorse åkte jag hem till stugun med bussen. Jag hade bara sovit 4 timmar den natten så det tog jag igen nu ist, sov på soffan i flera timmar. Kvällen tillbringades framför tv:n och datorn, i vanlig ordning.. Körkortsteori och melodifestivalen var det som gällde, trist var det. Melodifestivalen var värdelös, lägg ner skiten om ni inte har nåt bättre att komma med.
På söndagen jobbade jag 7-12 på bergegården, sen gick jag hem och sov litegrann igen :P Sen gjorde jag inge mer den dagen, slöade framför tv:n och datorn.

Just nu ligger jag hemma i lägenheten och vilar. Jag och Josse ska på friskis sen så vi måste ta en siesta först eftersom vi aldrig kommer i säng på kvällarna. Efter friskis ska vi hem och laga mat och sen ska jag ladda om för att gå på fristilen och gå på bodystep, skitroligt :) Igår var jag på bodypumd, också skitroligt och det känns verkligen i benen och armarna idag. Ooo jag älskar att ha träningsverk, så himla härligt!


Ne nu ska jag ta mej en tupplur.
 
/Mina


 Towe, Malin och jag i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0