101 dagar kvar..

tills studenten, längtar som en tok gör jag :) detta betyder 100 dagars imorrn, då är det fest. Vi ska på larrys, innan de ska vi vara hemma hos oss och ha roligt.. jag ska också på make up store på en sminkkurs imorrn, det ska också bli roligt! bilder kommer, om det blir fint iaf ;)

ikväll har josse följt med på body pump, hahaha. Hon tkt nog det var jobbigt, hon klagar på ont i benen iaf :P jag älskar body pump, sååå härligt. Ni som inte prövat det måste göra det, ni kmr inte ångra er.

Marita, ja jag har gumpa på måndagar. Jag skrev det förut i bloggen, men om man inte är en flitig läsare så missar man såna där viktiga detaljer!


Ne nu börjar jag bli orolig för Malin som skulle ta bilen in ikväll, måste ringa henne bums.
Sen ska jag kolla på ett avsnitt av one tree hill sen blir det sängen :) imorrn blir det till att kliva upp tidigt, blääää!

/Mina


Kommentarer
Postat av: idahoe

nu har jag provat ringt dig två dagar i rad men du verkar inte vilja prata med mej minis:'( jag tänkte att vi skulle träna något i veckan, men vi ses ju imorgon så kan bestämma ngt då:)

2009-02-24 @ 23:24:44
URL: http://iidapersson.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja jag trodde ju bara att du brukade vara där, inte hålla i det hela. Men då ska jag kanske pallra mig dit någon gång då :) Ha så kul ikväll på 100 dagars, ta bild på smikningen! Puss

2009-02-25 @ 10:14:19
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0