dagen efter..

Igår blev det ju kalajs, först hemma hos Malin som hade bjudit dit ett jäkla gäng på tårta och en massa annat gott. GRATTIS malin! Det var riktigt roligt, tack för det:) Däremot kom vi dit lite senare än planerat, typiskt oss att inte hålla tiderna så vi blev inte där allför länge innan det bar av ner på stan. Först på news och sen hade vi fått gratisbiljetter till huset... för min egen del blev det aldrig huset, klantig som jag var hade jag råkat slarva bort legget nånstans så jag tog mig ju aldrig in! Fan va klantigt gjort, måste ha glömt de på news tror jag för i väskan låg de då inte som det var tänkt...Klockan var inte alls mycke, elva typ! Kuuul, nejnej, strosade hem istället och igen nyckel hade jag heller, men som tur var så hade nån vänlig själ lagt en sop i dörren så jag kunde ta mig in i trapphuset  (tack för det) och där råkade jag visst somna en liten stund tills lillebror min och hans kompisar kom och väckte mig;) haha fy fan! ...men de var väl kanske lika bra att de blev som de blev, hade nog slutat illa annars antar jag!


... och nu är jag hemma alldeles ensam, sambosarna mina stack härifrån fort som bara den imorse och lämnade mig ensam kvar i den här röran, ser förjäkligt ut här hemma. Det är Inte någon som har lust att komma hit och städa lite kanske?!Det är ingen riktig höjdare när tre tjejer har lite småbråttom och ska fixa ordning sig och samtidigt laga mat när tiden bara rusar iväg fortare än vad de var tänkt.... jag vill bara blunda och önska att de bara kunde städas av sig själv, ligger saker överallt, och miljontals tandpetare på golvet i köket... Fan va jobbigt, men tack och lov att vi har diskmaskin iaf!!!


idag var det tänkt att jag skulle åka till åre, men skippade de och stannade kvar i stan istället... så idag är det istället tänkt att jag ska ta tag i in engelska rapport och försöka få den klar, lycka till josse säger jag bara! Blir ju lite småsugen på att köra bil också nu när jag har fått låna den av pappa och har den här i stan. Men jag törs inte riktigt köra än på några timmar så jag får vänta med de, får bli en raggarrunda ikväll kanske;)

Ne nu ska jag nog vila lite och samla krafter inför städningen, det kan nog behövas!

//Josse



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0