...

Ikväll har jag bestämt mig för att jag ska lägga mig tidigt, men få se hur de går.. Jag och mina tog oss nämligen en siesta idag när vi kom hem från skolan, var ju dödstrött båda två så vi gick och la oss och sov en stund! Härligt var de, men när man vaknade var man inte direkt piggare då på en gång. Vi gick runt som två zombisar ( stavas de så?:P) här i lägenheten innan vi åkte iväg och tränade. Det var riktigt härligt att träna, och väldigt roligt också, finns många roliga människor där som man kan skratta åt och när jag och mina är tillsammans och är på rätt humör så är de svårt att hålla sig om nån av oss börjar skratta åt något;D haha lite roar barnen!

Igår var Pernilla här och hälsade på mig och mina också, åh va roligt de var att träffa henne<3 Evigheter sen sist. Hon var här riktigt länge och vi hade det var mys, skulle titta på en läskig film men de blev massa prat istället så nån film han vi aldrig med.

Ikväll kom våran lilla älskling hem  till oss, vi har saknat henne här hemma ;) Men nu har hon gått och lagt sig, det är hårt att vara i Stugun och jobba minsann!

Klockan tickar, bäst att dra sig mot sängen snart. Gonatt!

<3

//Josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0