God morgon

Ja godmorgon på er!
Jag har nyss klivit upp ur min sköna säng och ska väl snart äta frukost antar jag.. jag är ju ledig mån tis och ons från skolan, så lite lat har jag allt blivit. Inte bra, inte bra, Igår va jag iaf duktig och pluggade, sen lagade jag mat till de små barnen och sen kolla jag på basket, mycket skojjigt. Synd att dom förlora bara. Idag tänkte jag att jag ska va lika duktig.. plugga och klockan halv 5 ska jag på  friskis och svettis... hehe. Får se hur det går =) Ger er väl en lite uppdatering senare.. till alla våra 1000 läsare :p Nu kom jag just på att VM har ju börjat med, så idag ska jag kolla på herrarnas tävling med. Hej svejs, jag bjuder på några bilder sen våran stockholmsvisit.
Här är vi i tunnelbanan påväg till Oasis =)


/Malin

Kommentarer
Postat av: Marita

Bra med bilder Malin, du kan ju!

Puss

2009-02-04 @ 16:23:27
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Sandy

Kul att ni skaffa blogg brudar! Å malin hörde av saris att du sakna mej på tacokvällen i stugun, förstår att de inte e lika kul utan mej asså :P haha.. pöss

2009-02-07 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0