Gokväll gott folk

Ikväll har jag tränat och varit och hälsat på världens sötaste ungar. Hade förväntat mej färdigt fika när jag kom hem, men tji fick jag. Det fick man duka fram som vanligt :P

Nu har vi bott här i en månad och en dag. Det har funkat bra hittills, bara lite småtjafs emellanåt men bara om töntiga grejer. Det här kmr gå bra de, tkr om mina sambosar jag :D

I helgen är det då ferre som gäller, på lördag är det ju alla hjärtans dag så då ska vi ut och ragga :D höhö

Tydligen var det bara Marita som läste våran blogg, kul.. Tack för ditt stöd marita, du är guld värd.

/Mina


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEH jag är en trogen läsare! har bara hållt mig som en hemlig beundrare, dags att kliva fram.. Jenny Wiklund är mitt namn

2009-02-13 @ 10:12:11
Postat av: Karlsson

Jag bruka oxå kika in i mån av tid!! :-)

2009-02-13 @ 12:58:04
Postat av: Erika

Jag läser också, varje dag!!

2009-02-13 @ 16:13:25
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Annso

Jag smygläser också eran blogg...vad skulle man göra av all tid om bloggar inte fanns? :)

2009-02-13 @ 21:09:56
Postat av: Marita

Yes! Guld är inte dåligt!

2009-02-13 @ 21:20:48
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0