gonatt!


Nu ska jag gå och lägga mig trots att jag egentligen inte är så värst trött än. Ska börja jobba sju imorron bitti så om jag ska ta mig upp kanske det är lika bra. Lyckades inte så bra med det imorse när jag skulle upp strax efter sex för att hinna till jobbet till sju. Mamma frågade mig på igårkväll hur jag skulle ta mig upp, jag ställer väl väckarklockan på mobilen såklart tyckte jag. Men hon fortsatte ju  såklart att fråga om jag skulle ta mig upp då oså,  och jaaaa tyckte jag varför skulle jag inte... Sen så imorse vaknade jag av att jag hörde att pappa var uppe och skulle ut med raija, blev förståss lite småttirreterad över att bli väckt såklart så jag tittade surt på mobilen och tänkte att jag skulle se hur mycket tidigare jag blev väckt och hur lång tid jag hade kvar att sova. Trodde inte mina ögon när jag såg att klockan var kvart i sju:O Hoppsan!!! Rusade upp och skynda att klä på mig, hittade såklart inte mina saker på en gång då jag kastat allting lite här och var. Men lyckades till slut få med mig allt och få skjuts av mamma så jag kom i tid!


Idag har jag gått och irriterad mig på jäkla skinngrej som är jobbig och ivägen längst inne i munnen. Tror att jag håller på att få en tand där och då är de nån skinnplupp som hänger där och som jag inte lyckats få bort. Den är ju omöjlig, kan den inte bara ta och försvinna!? Jonathan skulle försöka hjälpa mig, men vi lyckades inge vidare...

Och apropå munnen så gick min käke ur led igår när jag var på badet. Jag kunde inte gapa, och gjorde jag det så var det som om hela min käke knäcktes till och hoppade åt sidan. Gjorde jätteont, men jag vet inte riktigt vad jag gjorde sen för efter några timmar så kunde jag käka nått igen och då gjorde de inge ont heller. Nu knäcker de bara lite och låter så fort jag rör munnen.

Ne nu ska jag sova! Gonatt!


<3
/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0