Helgen är slut, igen!

Tjao. Nu äre måndag igen och jag tänkte att jag skulle kolla på mitt favoritprogram prison break, men då kom det upp ett annat program istället, det är ju visst säsongsuppehåll nu. Det som visades istället var två sjuttonåriga tjejer som vill plastikopera sig, men inte får för sina föräldrar. De åker då iväg på en klinik och får se andra tonårstjejer operera sig, tex en tjej som är 16 år och gör sina bröst till d-kupor. Jag, mina och josse har suttit och kollat till och från, man kunde inte kolla hela tiden för att det va så jävla äckligt!!! Nu mår jag illa. Usch, förstår mig inte på sånt där ja.

Helgen har iallafall varit mycket skojjigt. I fredag va vi först här hemma och sen gick vi en sväng på upstairs, vi hade gratisbiljetter annars hade det aldrig skett, när vi kom in såg vi att det hängde cirka fyra jackor i garderoben.. haha. Vi skyndade oss därifrån. Vi gick istället på huset.. där hade jag roligt :) Jag och mina ägde ju dansgolvet.
På lördag vaknade jag upp och mådde inte allt för bra.. det gick dock över tills kvällen. Då gick jag på håkan med karro, sabbi och deras kompis agnes.. skitbra va han :D Efter konserten skjutsade snälla Tobbe mig in till stan, thank you. Va in på g3 en sväng men jag va ganska trött så jag hade lagomt roligt, träffade iaf Sandy och det var ju inte igår :) Vi försökte ragga lite sådär på allahjärtansdag men vi gjorde ingen succé.. hehe. Igår tvättade vi och stökade lite, det var väl min helg det. Idag fick vi smaska tårta här i lägenheten med, vi firade Minis körkort :D perfekt, nu slipper jag köra för alltid.

Här har vi körtkortsbejben ;)

Körkortsbruden

Här har vi fredagen






Och några sen i lördags




Tjarå / Malin

Kommentarer
Postat av: dempa

Fräsch hon är våran vän söderbom ;)

2009-02-17 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0