helghelghelg


Så var det fredag igen, den här veckan har minst sagt gått superfort och den har varit hur härlig som helst. Har inte haft en enda riktig lektion på hela veckan, utan de har varit hur slappt som helst! Ibland har man tur minsann.
Och nudå, det är fredagkväll och vad gör man då. För första gången sen vi flyttade till stan så sitter jag faktiskt hemma i Stugun på en fredag, rättså trist faktiskt. Har bara varit här i snart fyra timmar och jag är redan less. Kom nyss hem från badet, har varit och simmat massa, en av de bästa sakerna jag vet, så himla härligt :) Ska jobba imorgon och på söndag så därför blir det stugun hela helgen. Känns bra att få jobba lite så man får lite pengar, de är man alltid i behov av. Speciellt nu när det händer så mycket framöver, hur ska man ha råd med allt egentligen?!!! ;)


Idag fick jag ett sånt här lyckorus genom hela kroppen då vi var på Resia och bokade utlandsresa. Wiho va jäkla kul att vi äntliigen har bokat. Bulgarien, Sunny Beach blir det en vecka i början av augusti med världens härligaste gäng:) Kommer inte bli annat än superroligt och jag längtar redan. Det blev lite dyrare än vad vi hade tänkt oss, men äsch de gör inge, kommer bli bra de här!

Här har vi hela gänget förutom Huggis! 

The gang!


Igår var det ju nolia mässan så vi var ju ut dit en sväng, var väl inte alltför roligt direkt så vi vart inte där så länge. Sen skulle jag och mina åka ut och hämta maria och gud va vi skrattade när vi skulle försöka få igång gamla bettan, och på inte tal om när vi sedan fick igång den och åkte iväg:D hahaha!

Carris fyllde ju 19 igår också, GRATTIS till dig vännen<3


<3

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0