Idag är det torsdag...


...och jag måste ju säga det att jag inte ritkigt har kommit in i det här med bloggandet än känner jag... har ju så mycket andra viktiga saker för mig hela tiden så jag får som inte riktigt tiden att räcka till;)

Idag var vi iaf på Resia och försökte få lite tips och förslag på hotell och sånt. Och lite förslag fick vi ju, men det blev aldrig att vi bokade nått som vi hade tänkt, vi kan ju inte riktigt komma överens om vart vi ska än + att vi inte vet vilka vi blir riktigt!Förhoppningsvis vet vi de snart, jag längtar!!!!

Igår var jag ute och gick med stugård, vi brukar ta våra promenader lite då och då. Det är roligt, och jag  har saknat de så mycket sen erika flyttade ifrån mig i stugun och in till stora staden. Men nu är vi ju grannar, och våra promenader är  väldigt uppskattat må jag säga och någonting jag verkligen behöver så lite som jag tränar. Fastnar den största tiden av min lediga tid framför datan, numera min bästavän. Fick lite skäll av malin häromdan när vi skulle käka middag hon och jag och datorn stod väldigt lägligt till på köksbordet!!!

Jag måste ju berätta också att jag och Malin bestämde oss för att ta tag i träningen nu så igår var vi iväg och tränade på friskis och svettis på eftermiddan. Ett aerobicpass som var lagomt långt för oss två, otränade som vi numera är! I början blev vi sådär fnittrig åt alla som inte kunde hålla takten eller som på något annat sätt var värt att skratta lite åt;D  Sen så blev vi lite mer allvarliga och försökte oss på alla övningar som hon i mitten gjorde. Jag blev lite förvirrad ibland när hon höll på och bytte övning hit och dit så man blev alldeles snurrig och kände sig som ett fån... men jämför man med andra som var där så behövde vi ju inte känna oss kass iaf. Jag upptäckte iaf att jag blivit så svag så när det var dags för styrka var jag tvungen att ta en liten break en gång och pusta ut lite grann. Orkade knappt göra några armhävningar, armarna blev alldeles skakis och på inte tal om nån annan övning man skulle göra då jag inte ens rokade lyfta på kroppen, haha fyfan!... Men de var riktigt roligt att träna lite så framöver är de friskis och svettis på onsdagar som gäller för våran del ;)  Nu jäklarns ska de bli ändring här, men tummen ner för träningsvärk, ingen höjdare de heller!


 Coolingarna;)


ne nu må jag skriva nån rad i min engelska rapport, de går sakta framåt må jag säga men inom en snar framtid ska jag nog lyckas bli färdig hoppas jag! fast facebook känns lite mer lockande just nu kände jag...

Hade!
/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0