Josse testar bloggandet;)

Ja man kanske ska ta och skriva en liten rad eller så i bloggen våran;) Så hejsan svejsan allesammans!Det är ju roligt med en blogg, men dessvärre lite tråkigt när man inte har någonting vettigt att skriva...

Ja här på Grundläggargränd händer det inte alltför mycket ikväll må jag säga, Mina och jag har kikat på beck då vi blev lite småskraj emellanåt och satt och gömde oss under filten... annars har vi väl mest bara suttit med våra bästisar hela kvällen, dom finns ju alltid nära till hans om man inte har bättre saker för sig... vilket vi aldrig har! Jag blir lite smådeprimerad när jag tänker efter, vilka nördar vi har blitiv! Och min dator kånglar ju såklart så imorron blir de till att åka hem till stugun en sväng och lämna in den på lagning, hur ska jag annars klara mig!!! Som tur är så har jag ju mina sabosar som man kan leka med annars;)

...Appropå dom, det är ju roligt när man bor med två stycken som mobbar en, just nu sitter dom där inne i köket och skrattar åt en massa kort, kul att det kortet dom skrattade allra mest åt råkade vara ett på mig, ska jag skratta eller gråta tro?! ...

Den här bruttan må vi ju tacka också för att hon designat och hjälpt oss med våran blogg:) Tack snygging:)

Den här bruttan må vi ju tacka också för att hon designat och hjälpt oss med våran blogg:) Tack snyggiing:)!!!


//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0