Korv med bröd

Det är precis vad jag har ätit idag. Jag och minis bestämde oss för att rejsa lite skoter och grilla körv. Det var skojjigt.. tillslut blev det soligt med :D Jag är nu hemma i stugun, åkte hit i lördags.. och åker tillbaka imorn kväll. Sen på onsdag är det 100-dagars.. jippi. I fredags hade vi ferre hemma hos oss.. och det va ju kul det :) Jag tog minas plats och gjorde bort mig litegrann.

Idag skulle vi som sagt köra skoter iallafall.. Mina ringde och sa att hon inte fick igång antons skoter, hon är ju så svag. Då sa jag åt henne att ta bilen upp till mig och hjälpa mig att skotta fram skotern.. för den var igensnöad, konstigt nog! Tycker allt att det skulle behövas lite mer snö ja. Tillslut fick vi fram den där satans skotern så jag åkte ner till mina, hon tog bilen. Vi gick till skotern.. jag hedde upp den röda knappen och då börja mina skratta, hon hade visst glömt den. Vilken klantskalle! Tur att hon har mig.

Pust.. jobbigt värre.
Snöig skoter


Ikväll ska jag vara hurtig och gå på minas arobicspass, som om inte skoterskottningen vore nog. Ne här ska man träna upp sig inför beach 09 ;)

Undrar varför josse alltid gör ett hjärta, ett sånt här <3, i slutet av varje inlägg.. hmm kanske det är kärlek i luften?


/Malin


Kommentarer
Postat av: mallis

haha, fan va du hackar på dina sambosar hugge.. :P

2009-02-23 @ 23:22:08
Postat av: Marita

Håller Mina i det på måndagr här i stugun? Isf måste jag börja gå ju! Vilken tid är det?

2009-02-24 @ 11:31:09
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0