Kungen skriver

Nu håller jag på att borsta tänderna.. tidigare ikväll har jag kollat på beck, faktiskt inte så bra som vanligt. Jag har också kollat på jätteroliga kort, dock får ni vänta ett slag med att se dom. Jag vill leva ett tag till.. för Josse kommer säkerligen sticka en kniv i mig om jag delar med mig av dom.. höhö.

Ne nu ropar sängen! Det blev ett väldigt skojjigt första inlägg. För att det ska bli lite roligare kan jag berätta att jag städade toaletten idag, och det va ganska så skitäckligt! Får bli Josses tur nästa gång.. hon som inte ens vågar gå in soprummet. God natt önskar Malin

Kommentarer
Postat av: Marita

wow 3 uppdateringar på en kväll, det här är lovande.

2009-02-02 @ 08:42:48
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0