Kyligt idag

Idag när jag och josse gick till skolan var det riktigt kallt! Burrr, jag längtar tills våren :) Imorse bestämde jag mig också för att jag skulle vara duktig och plugga idag, men så blev inte fallet. Jag börjar nämligen känna mig sjuk!! Vet inte om det beror på att jag har druckit tre koppar te eller om det är malinsjukan som slagit till.. hoppas på teet. Nu ligger jag iallafall hemma i soffan, tror att jag ska sova en stund och så kanske jag är frisk när jag vaknar igen.

Jag kan berätta en rolig sak som hände häromveckan. Jag josse och mina va på toaletten och dansade runt och fjantade oss också skulle jag ställa mitt knä på toalettlocket för jag skulle måla på mascara, då hände detta!

Mitt knä for ner i toaletten.. men men, det är sånt som händer.




Tjarå. /Malin

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja om man är tjock är det sånt som händer... :)

2009-02-02 @ 15:19:32
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: mallisballis

så går det om man är en klaant.. Krya på dej! och fortsätt så här duktigt med bloggandet tack :D

2009-02-02 @ 16:58:28
Postat av: Erika

haha fan vad jag hade velat sett det där, lite typiskt dig maliun:P PUSS

2009-02-03 @ 18:10:28
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0