Morn morn

Nu ligger jag här i soffan med min morgonrock, (som sägs vara mycket ful?!?), en filt, en kopp blåbärste och lite kakor. Jag kollar också på skidskytte.. jag älskar skidskytte ja :) det är så spännande. Idag är det mulet grått och tråkigt ute.. så jag håller mig helst inne. Förut satt jag och jobbade med min projektrapport och gud vad sugen jag blir på att fjällvandra.. fast inte i det här vädret. Jag har planerat en tripp i sommar, jag tänkte att vi kunde vandra upp för kebnekaise och kolla på midnattssolen... jaaa vilken bra ide :D

Jag kan också berätta att mina rumskamrater har gått och blivit tråkiga, och ibland också lite jobbiga. Dygnet runt sitter dom med sina datorer. Och inte nog med det, dom har musik inkopplat i hörlurarna och sjunger hejvilt till.. det kanske hade gått bra om dom sjöng samma sång, men nu sjunger dom olika... låter förjävligt.

Åter till skyttet!

/Malin


Kommentarer
Postat av: dempa

haha....

2009-02-18 @ 13:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0