Onsdag

Tjabba tjena!
Nu är jag tillbaka hos josse och mina i lägenheten.. jag har nämligen varit i stugun några dagar! Och direkt när man kom dit välkomnades man av en paradisask... mmm thank you. Det välkomnandet fick man då inte av minis och jossi. Här ser det ut som en svinstia som vanligt när man varit borta, nerå.. höhö. Men jag måste nog säga att jag gör mest i den här familjen, mina och josse har ju blivit datanördar. Hur kul är det då?

Ne nu har jag inget mer att förtälja.. men alla våra läsare - lämna en kommentar nån gång då!! Förstår om ni beundrare inte vågar.. men vi är inte farliga :) Försöker med några nya bilder med, eftersom jag misslyckades förra gången.


Här är några bilder sen i fredags :)
på huset


Och här sen i lördags :)

/Malin


Kommentarer
Postat av: Marita

Hej! Jag heter marita, jag tittar in här ibland. Du verkar vara en rolig tjej. Är du bra på längdskidor?



Mvh Marita

2009-02-11 @ 22:06:15
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Svar

Men hej marita. Jag är väldigt glad att ha dig som läsare, jag brukar kolla in din blogg jag med. Ja, jag måste nog påstå att jag är ganska rolig, och bra på längdskidor är jag såklart. Brukar du också åka?



Hade gott marita så hörs vi igen!

2009-02-12 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0