partyparty

Ikväll har vi varit ute på galej, eller ja först så var vi här hemma hos oss i lägenheten lite folk, inte alltför livat faktiskt men mycket trevligt må jag säga. Sen trodde vi att vi skulle ner på g3 men så blev det inte utan istället blev det först en liten tripp fram och tillbaka in på upstairs men ångrade oss och gick på huset istället. Det var första gången jag var där, trivsamt ställe men inte alltför rlivat där heller. Fanns inga snygga killar där ju;) haha ! Jag hade velat vara på g3, så himla kul där!

Nu har vi nyss käkat lite nattmat här hemma, och alla har redan hunnit lägga sig utom jag som inte är lika snabb. Sitter och borstar tänderna nu och har nyss plockat lite här i lägenheten, såg förjäkligt ut!

Imorron( eller ja numera idag) är det alla hjärtans dag och då ska vi också ut var de tänkt. Ut och ragga killar kanske ;) hihi!  Få se vart vi hamnar, Malin ska på Håkan på kvällen så jag och Mina får väl leta reda på nått partaj nånstans såvida vi inte tänkte partaja för oss själva här hemma, de lät mer lockande med förfest nån annanstans faktiskt...!

Ne nu väntar sängen, nattinuffsan allihop....

//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0