Resekväll

Nu är resekvällen över, vi kom fram till..... ingenting!
Vi har pratat om kos, cypern, malaga, bullis; ja listan kan göras lång. Men vi kom faktiskt inte fram till nånting, ingen ville samma sak nästan. Dempa ville inte åka till Bulgarien för hon är rädd för maffian, malin vill inte åka till tunisien för där blev man sjuk av maten, zakynthos var för lite party, cypern var för dyrt...
Så imorrn ska vi på resia och få lite hjälp för vi måste boka nu innan alla hotell tar slut. Det har redan börjar sina på listan på dom braiga hotellen.

Ikväll var jag ute och gick istället för att gå på stepen, vi skulle ju kolla på resor då. Det blev en långpromenad med Frida istället, den lyckosten ska till Thailand i Mars. Jag vill också åka utomlands nu och bli brun, jag syns nästan inte när jag är ute nu för jag är lika vit som snön.

Trött är jag nu, gonatt

/Mina


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul att ni skaffat blogg tillsammans:D puss tjejer

2009-02-05 @ 21:20:31
URL: http://johnsontowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0