Skojjig helg

Hej gott folk! Jag sitter nu åter hemma i lägenheten efter en mycket rolig helg :D Jag förstår att ni har saknat mig här på bloggen.. josse skriver ju inte så roligt som jag.. höhö. I fredags va vi iallafall hos malin och sen på huset, faktiskt roligt på huset, trodde jag inte att det skulle va! Sen på lördag morgon va det bara att kliva upp och hoppa på en buss till krokom, där hämtade världens snällaste dempa mig :) Vi skulle till åre och rix fm i fjällen! Malin kom dit efter en stund, så vi drack bärs och lyssna på alla artister, och sen åkte vi till duved. På kvällen va vi på bygget.. jättekul :) I kön in fick jag också öva på min engelska, med några snyggingar från australien, det ni! Nu har jag precis varit hos min lilla kusin sara och ätit tårta, hon fyller ju 18 imåra.. Grattis grattis.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen.. malin ligger här i soffan och snarkar som en gris å. Bjuder på lite bilder sen helgen.. men jag måste säga att jag har blivit väldigt dålig på att ta kort.. jag som va skitbra på det!

Ida och ElinJag och josse

Hmm, jag får bara upp två bilder. Det funkar inte! Jag får prova senare igen.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0