Sluta snöa nån gång

Undra hur länge gud har tänkt att det ska snöa! Det gör ju inget annat än o snöa, det känns som att våren aldrig kommer komma. Idag har det bara varit grått och trist, jag vill ha sol ja :)

Angående det senaste inlägget som Malin skrev så kan jag hålla med till viss del :P Det känns inte som att jag gjort annat än suttit vid datorn den senaste tiden. Jag håller på med min engelska rapport (som skulle va klar för ett halvår sen, bra Mina) och de är mkt roligare om man lyssnar på musik. Sen kanske jag råkar sjunga med lite ibland, men det hör ju till ;) Malin sjöng för mej idag, det var inte heller speciellt vackert..

Ikväll ska vi åka hem till Stugun för att gratta Backis som fyller hela 19 år idag! Jag kööööör, jippi :) Jag tkr det är jätteroligt å köra bil.. Jag har fått låna Fridas bil, brum brum bilen.

Grattis :)

/Mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0