tårtkalas, mums:)

GRATTISGRATTISGRATTIS till våran Erika Backström som fyller 19 år idag:)


Stortjej hon nu, och vi har varit där ikväll och käkat tårta och annat gott.:) Vi fick ju låna fridas bil så det var ju snällt, gamla bettan altså, brumbru, sa bilen! Mycket bra musik lyssnade vi på också hela vägen dit och hem, massa gamla goa låtar som de var jättelängesen man lyssnade på.


Haha de är roligt att läsa vad malin skriver tycker jag, hon verkar ju som sagt bli lite less på mig och mina ibland, oopps! Men man kan ju inte va roligt jämt;) höhö! Ne men jag må erkänna jag också att jag och Mina gått och blivit riktiga datanördar, plus att vi alltid måste lyssna på musik båda två. Sitter där vid våra datorer och lyssnar sönder låt efter låt. Vi har hittat många bra och nya favoritlåtar som man kan sitta och lyssna på om och om igen utan att bli ett dugg less. Just nu är Basshunter min nya favorit, har hittat jättemånga bra som jag lagt till i min spelningslista och bara längtar till att få spela på onsdag för alla då vi ska vara här och förfesta innan hundradagars. De kommer bli jätteskojj känner jag:)


Helgen som var var iaf kanonkul tycker jag, men jag och mina lyckades inte så bra när vi skulle försöka hitta en förfest som vi kunde gå på inann vi skulle ner på g3, fick bli hemma här i lägenheten istället hon och jag + Maria som kom efter ett tag och höll oss sällskap;D



<3
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0