Torsdag

Så var veckans allra kämpigaste dag över, härliigt härliigt och imorgon är det ju fredag!Wiho, det ska bli skojj med lite helg:)

Idag på engelskan så skulle vi sitta och prata i ungefär en timme, vi hade fått massa papper och saker som vi skulle prata om. Haha vilken rolig lektion det var, och en sak som är säkert är ju iaf det att vi är riktigt bra på svengelska :D För några engelska proffs skulle jag inte vilja påstå att vi är, även om vi tror de vissa stunder när vi kommer där med våra påhittade ord för saker och ting;) haha herregud...

På spanskan idag upptäckte vi att det var nå konstigt med mina händer, dom var som alldeles grönaktig och det har inte försvunnit än heller... Hjälp vad är de som händer?:S Jag blir ju som smårädd som vanligt!

Ne nu må jag laga lite mat  känner jag innan jag blir alltför hungrig och vräker i mig hela kakburken.


//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0