Tråksöndag!

Söndagarna är och har alltid varit tråkiga tycker jag. Blä för dom! Och det bara snöar och snöar ute, det tycker jag inte heller om. Jag som vill ha vår!

Igår så var jag alldeles ensammen hemma den största tiden av dagen, pysslade på för mig själv och röjde upp så de gick att vara här. Hann träffa erika en stund och så vi var och handlade åt henne och racade runt lite på stan. Det är kul när man har bil i stan så slipper man gå överallt! Jag hade planerat att bara vara hemma och inte göra någnting, försöka plugga lite i min ensamhet men riktigt så blev det inte. Istället blev det så att jag umgicks ett tag med min broder som bott här hos oss hela helgen, sen åkte jag till stugun för att hämta upp och köra in tre härliga stugukillar på krogen. Hade inge sällskap med mig på vägen dit så då var det lite småläskigt må jag säga, jättemörkt ute och det snöade som bara den så de var lite läskigt att köra. Men de gick ju bra som tur var, och på vägen in igen hade jag ju sällskap så det var roligt :)
När jag kom in till stan igen så fick jag köra ännu mer bil, inte mig emot, det är så kul! Men en gång hade de kunnat  lite illa för jag hade en mupp sittandes bredvid mig i framsätet och den här filuren kunde inte riktigt hålla händerna borta från handbromsen, så rätt vad de var när jag skulle svänga så sladdade vi till ganska mycket och jag var såklart inte beredd på nå sånt och visste som inte heller hur jag skulle göra när bilen bara åkte lite som den ville så jag fick lite panik där ett tag och trodde att de skulle sluta med att vi skulle hamna i diket där mitt i rondellen! Det hade ju förståss varit lite pinsamt då de for runt poliser överallt typ ;P
Skulle hämta jonathan och hans komisar på frösön också och jag fick för mig att dom hade bråttom hem så jag skyndade mig så fort jag kunde och kom till frösön ganska fort där jag fick vänta i ungefäe en haltimme. Fick inte tag på joanthan och jag hade ingen aning om vart dom var, så där körde jag runt som ett fån och var rädd. Tordes inte stanna nånstans för jag var så rädd för att de skulle komma nå läskiga typer och försöka bryta sig in i bilen eller  råna mig eller nått sånt, så jag fick köra fram och tillbaka på gatorna och det var hur mkt snö som helst så jag var så jäkla irriterad!

Undra när Malin hade tänkt att komma hem, jag tycker att hon kan ta och göra de nu så jag har nån att vara med :) Känner mig lite ensam!

<3

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0