snart onsdag...


Det gick riktigt bra att sova ensam i lägenheten även den här natten! Så modig jag har blivit, blir faktiskt lite imponerad;) Hade tänkt att kika på beck igår så vid åtta ställde jag klockan på nio så jag skulle hinna sova lite innan för att orka se hela filmen. De gick inge vidare de heller, vaknade till av tv:n och insåg att klockan visst var elva! Så de blev visst en väldigt lång powernap må jag säga men ganska så skönt de faktiskt. Däremot så kunde jag ju inte somna sen förrän vid halv två men är ju ledig på måndagar så fick mig en härlig sovmorgon imorse:)

Eftersom att Malin var så bakis i lördag efter fredagens bravader så orkade hon inte fli undan allt här hemma, så de är vad ja sysselsätter mig med just nu. Möttes av en väldigt härlig lukt när jag skulle öppna kläkammarn och he in lite saker, man skulle kunna tro att de låg en deckat alkis gömd därinne nånstans, fan va de stank öl och sånt!!!! Sen skulle man faktiskt kunna tro att Cissi var här i fredags också för de är nån som sölat massa på köksgolvet så man fastnar med fötterna överallt ;D 

Cissi kom och hälsade på mig idag också och var här ett bra tag, kul var det :) Vi har suttit och laddat upp inför onsdag med massa bra musik oså, så nu är vi jättepepp:)

Ne åter till städningen, ska försöka röja undan här lite så de blir rent och fint. Men jag känner att det är en del saker som fattas för att det ska bli riktigt sådär  bra och extra fint och hemtrevligt som jag vill ha det. Jag och Mina har gjort en lista på vad vi skulle behöva, och idag var jag och tittade på skitfina kuddar till soffan så jag kanske måste ta och köpa dom även om dom var lite väl dyra kanske! Ska dryga ut på städningen lite så jag får tiden att gå så klockan blir så pass mkt att Mina kommer hem till mig så jag slipper va så ensammen.


Åh juste, GRATTIS till våran grymma Malin Hestner som tagit körkort idag:)

Äntliigen din tur, fan va härligt :)

... Nu har vi tagit körkort allihop snart... så Cissi , nu får du bannemig sätta fart lite tycker ja du med så du också tar de snart! !!


<3
//Josse


Kommentarer
Postat av: mallis

tack ska du ha gumman! ja nu jäklar är de söderboms tur.. :P

2009-02-23 @ 23:20:28
URL: http://malinhestner.blogg.se/
Postat av: cissi

hahah jag spillde iaf inte igår!:)

2009-02-26 @ 11:54:11
Postat av: Josse

haha ne du lyckades bra igår Cissi, kors i taket tror ja;)

2009-02-26 @ 17:16:56
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0