....


Välkommen till svinstian skulle man kunna säga om våran lägenhet, fy faan va grisigt de var här inatt när man kom hem och fortfarande är de ju inte direkt städat och fint här.  Jag ångrar verkligen att jag inte tog ett kort på hur de såg ut imorse, haha de äör sjukt hur en massa tjejer kan svina ner så förjävligt, herregud!

Igår var de ju altså 100-dagars, och det firades såklart. Efter lunch gick vi hem och började göra oss iordning, sen allt eftersom så kom de folk hit. Riktigt roligt och trevligt var det må jag säga, haha undra om våra grannar tycker om oss;)
Framemot halv tio så drog vi ner på larrys och där var de smockat med folk. De var riktigt mycket folk ute, och hur varmt som helst där inne. Ute på dansgolvet så höll man ju på att smälta ibland kändes de som!!! Men roligt var de tycker jag:)
Kan inte fatta hur fort tiden egentligen går, 100 dagar bara, de är ju ingenting om man tänker efter. Jag får lite panik faktiskt när jag tänker på allt som ska hinnas med!

I måndags var jag duktig och stack ut och sprang. Har inte gjort de på jag vet inte hur lång tid, och de här med att klä på sig rätt för att inte svettas ihjäl när man är ute det är jag inge vidare bra på. Trodde att de skulle va kallt ja och att jag skulle frysa massa så jag klädde ju på mig på tok för mkt kläder, varmtvarmt! Sprang ganska så långt gjorde jag också, de var riktigt skönt att röra på sig lite, men de märks ju att man inte tränar alltför ofta. Erika lyckades ju lura med mig på ett body pump pass på fristilen i tisdags också, aah jag trodde att jag skulle dö där efteråt. Benen bara skakade och kändes som om dom var  två stora sementklumpar som inte gick att rubba. Vilket pass altså, och vilken jäkla träningsverk jag fick efter de där, och nu tror jag nästan att de blivit ännu värre! De här med träningsvärk är ingen höjdare de heller tycker ja, gör ju bara ont åsså kan man ju knappt röra sig.

Sitter här och kikar på våra fina prydnadskuddar som passar bra här i våran soffa. Däremot har jag lite ångest över mitt köp, ta tre betala för två var de, perfekt tänkte jag men inte vart de nå billigare heller. Fan svindyrt med kuddar ju, och vad tänkte jag med egentligen man är väl inte direkt gjord av pengar åsså går jag och köper prydnadskuddar för hur mkt som helst kändes de som... har inte vågat ta av prislapparna än så jag kan ju fortfarande ångra mig!!!

<3
//Josse


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vi satt och disskutera det i onsdags, prislapparna alltså, varför dom fortfarande va kvar:D

2009-02-27 @ 22:36:22
URL: http://johnsontowe.blogg.se/
Postat av: josse

haha ja jag vet, ville ju som inte ta av dom ifall att jag skulle få värsta paniken och känna mig tvungen att lämna tillbaka dom för att jag var så dum och köpte dom när dom var så dyr:P

2009-02-27 @ 23:07:23
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0