jobbajobbajobba....

Nu har jag varit hemma i några timmar, började jobba imorse klockan sju så nu har jag sovit ett tag men ska tillbaka dit till fyra igen och jobba mera. Det har gått bra att jobba tycker jag, känns bra också att de inte är så bra väder så man blir avundsjuk på alla som kan vara ute och ha det gött!

Har ju jobbat med Backis sen i onsdags också, de har varit roligt det :) Idag har vi gått runt och pratat skit.... sen var vi riktigt duktiga också när vi skulle duscha en tant, så efteråt så när vi skulle skjutsa ut henne så började de rann en massa vatten och vi fattade först inte varifrån... men sen så upptäckte vi att de var som en behållare under där hon satt som var överfull med vatten så de var vi tvungen att ta bort... skulle dra ut den ja och lyfta bort den men den var visst lite tyngre och fullare än vad jag trodde så vipps hade vi hela golvet fullt med vatten ...ojdå, så det kan gå;)!!!

 

...ne  nu må jag käka nått innan jag drar mig tillbaka.. men nu har Backis fått sluta för idag, va trist!


<3
//Josse

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan vilket fint kort, Man kan tro att de är josse själv som tagit det;) Visst är det tagit med systemkamera? As fint kort

2009-03-07 @ 00:48:31
URL: http://erikastugard.blogg.se/
Postat av: Josse

Men tack gumman:) haha ja visst kan man väl tro de;) hm men undra vem mästerfotografen är egentligen!! Aah de är taget med systemisen, blir ju så klara kort med den:)<3

2009-03-08 @ 02:23:53
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/
Postat av: Backis

Ja det är mycket roligare att jobba när det finns nån man kan snacka skit med, hihi. Haha jag dör, fan vad roligt det där med vattnet var, S måste ha blivit brydd när vi stod och asgarvade hur mycket som helst:P

2009-03-08 @ 13:14:00
URL: http://erika.backstrom.blogg.se/
Postat av: Josse

ja men eller hur, så kan man säga det man känner och tycker istället för att man ska hålla tyst om de;) haha ja de var ju sktikul, och armen bara vek sig ju! haha ja hon må ju ha undrat va vi höll på med:D

2009-03-08 @ 21:35:01
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0