Rockfest;)


Yeah, I wanna rock ;D Igår var det ju rockfest på nornan, HUR KUL SOM HELST! men kass musik faktiskt om jag ska va ärlig, de här med rockmusik är nog inte min grej, men de gick ju att dansa till så jag var nöjd ändå;) På dan började vi hemma hos Trude; trude,  jag, malin, mina, backis, tone, och daniel och umgicks, åt mat och gjorde oss iordning inför kvällen. Sen kom Frippe och Mange också och vi var där tills dess att vi skulle åka ner till Nornan. Vi hade planerat att sjunga massa singstar men så långt kom vi aldrig, höll på att göra oss iordning i tre timmar och vipps så var klockan visst sju och taxin kom. Haha Daniel blev nog skapligt le på oss efter att vi blockerat toan i nästan tre timmar! Väl nere på Nornan så kom det folk allt eftersom och till slut så var de dags för middag. Därefter så blev det dans och de fortsatte resten av kvällen och natten. Tror inte att jag har skrattat så himla mkt som jag gjorde då alla började dansa och alkoholen började ta sig allt mer hos en efter en. Önskar att de gick att förklara för folk hur roliga vissa människor var men de går inte att beskriva, jag och Malin får skratta för oss själv istället åt allt roligt frånkvällen :D
Jag kände på mig att de skulle bli en  rolig kväll och de blev det :) Skull av riktigt eoligt att se alla bilder som alla tog!

Här är iaf  lite bilder som jag lyckades ta igår! Alla andra kort fick dom med bättre kameror ta;)

                           


- " du kan fråga malin och josse, dom skulle aaaldrig ljuga för dig:D"
- "åhh va gott med choklad:D"


<3
//Josse

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för den roligaste kvällen på länge:D PUSS

2009-03-01 @ 20:47:31
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: zalla

Pattklämmarn här, jag har blåmärken på ena patten. Moahahahaha!

2009-03-02 @ 12:06:15
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0