Sjukling

Ja en sjukling har jag gått och blivit, lagomt till lovet som vanligt. Varför ska jag JÄMT bli sjuk på loven? Det är en fråga som jag väldigt gärna vill ha svar på..
Jag märkte att det var ett tag sen jag skrev.. men det har väl inte hänt så värst mycke som är värt att berätta. Jag va ju iaf på rockfesten i lördags, det va skitkul. 100-dagars i onsdags va också en höjdare, även fast man är en hårtofs fattigare. Riv lös ditt eget hår du fula tjej!!

Idag ska jag bara vara hemma.. kanske kolla lite på greys, sova en skvätt eller läsa lite i en bok. Dricka en tre koppar te och äta kakor.. tycka lite synd om mig själv :)

I lördags spelade vi musik också va det en ny låt som börja då.. när backis hörde introt skrek  hon ut: -jaaaaaaaaa, sarek!! (ni vet hur hon brukar skrika) Jag börja såklart skratta ljudligt, det va ju takida! Det tyckte jag va roligt..haha. Kanske är därför backis alltid förlorar på introtävling.. neråååå.

Här får ni lite bilder ni kan kolla på, om ni vill.

      

Ne det här gick ju skitsegt... provar sen igen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Marita

Malin, du är alltid sjuk...

2009-03-04 @ 13:38:33
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Backis

hahaha jag dör, jag var nog lite ivrig, får skylla på det. hihi! Är du sjuk gumman? Jag som hade tänkt att vi skulle hitta på någe i helgen! PUSS

2009-03-04 @ 14:44:20
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg hållning josse hade, som vanligt :P

2009-03-04 @ 15:22:42
Postat av: Josse

haha lika snygg hållning som vanligt;) höhö! men malin jag har ju sagt åt dig att ta med de där papperet med dom där övningarna så du kan hjälpa mig med min hållning!!!

2009-03-04 @ 21:38:24
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/
Postat av: Malin

Marita, jag är aldrig sjuk nu förtiden!!! Och josse.. du får väl komma och hämta dom :)

2009-03-04 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0