Snor

Ja vart kommer allt snor ifrån? Min förkylning verkar inte vilja försvinna.. men men, skit samma! I helgen har jag jobbat, kollat på bio med macken och hjälpt frida och anton att flytta, gud vilken fin lägenhet :) Bion va iallafall mycket bra, vi kollade på män som hatar kvinnor. Sen kan jag väl inte säga att det har hänt så mycket mer.. rensade vårat kylskåp i stan i söndags, det va ganska mycket som behövdes slängas så nu är det nästan tomt! Hoppas att josse inte svälter. Jag åker in till stan imorn med 20 över 4 bussen.. det ska bli skojjigt att återse alla mina vänner. Dock är ju mina i stugun veckan lång.. hon bakar bullar på bageriet :D eller säljer en leverpastejsmacka.

Nå josse, hjärtat?



/Malin

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja vad är det sötnos?!, du får gärna kalla mig hjärtat om du vill;)<3

2009-03-10 @ 23:55:28
URL: http://grundlaggarbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0