Sportlov!


Det är sportlov och vad gör jag egentligen... Inte sportar iaf... Ne vad gör man, inte alls mycket, får tiden att gå genom att sitta framför datan typ! Hur kul låter de, men har inget bättre för mig så! Vill att dom ska ringa från Bergegården och be mig att jobba, har inte jobbat nått än men dom ringde faktiskt idag så på fredag ska jag jobba hela dagen lång. Ja tack det gör jag så gärna så svarade jag :) Hoppas på att få jobba nå mer också nu när jag är hemma hela veckan och inte har nått bättre för mig!

Idag har jag faktiskt varit snäll och gått och hälsat på min lilla farmor som jag träffar alltför sällan nu för tiden, Jag minns när jag bodde där ett tag i somras va jag kunde bli le på henne ibland, men nu för tiden saknar jag hon faktiskt. Det är kul att träffa farmor, hon pratar så mycket och är som så rolig ibland;) ..och nyfiken är hon också! Frösöker alltid luska ut en massa saker...Idag hade hon mycket i sina tankar må jag säga, pratade hela tiden och frågade saker om vart annat. "Hur går det med killarna då josse?!  har du träffat nån kille i stan nu när du flyttat eftersom du nästan aldrig kommer hem nu för tiden?!  Varför ska inte Matilda komma hem från Spanien snart, har dom skaffat killar som håller dom kvar?! ... blablabla!!! och går man dit får man räkna med att bli kvar en stund så jag blev där ett bra tag idag. Massa fika prackade hon på mig också som vanligt, gott men mättsamt!

Lilla tanten!      Lillskruttan <3


Har hunnit med att träffa anton idag också, var ett tag sen så det var roligt :) Var hans chaffis till stan när han skulle till sjukgymnasten. Sen så hann vi med att åka på elgiganten, skopunkten och sen så donken också innan vi åkte hem. Ingen av oss var egentligen hungrig, speciellt inte anton som hade käkat massa tacopaj innan vi for. Han var ju supermätt sa han men nått kunde man väl alltid köpa och få i sig. Så skulle han beställa och jag trodde att han skämtade med mig då han beställde och sa till hon i kassan att han skulle ha  tre cheesburgare, en dricka, en stor milkshake och en påse chilicheese! jag kunde inte hålla mig för skratt så hon i kassan må ju undrat va de vart för fel på mig;)  men kul var de, och de var kul att hitta på nått även om de mest blev att köra bil!


Skulle ju gå på Minas pass igår också när jag väl var hemma, var jättepepp och tyckte att det skulle bli roligt, men klantig som jag är så hade jag glömt mina innedojjor i stan så de gick ju inte de heller. Så istället blev de träning på egen hand idag. Tränade först nere i pappas och jonathans så kallade "gym" som dom fixat och sen så stack jag ut på en springtur också... jobbigt men skönt nu eferåt!


dagens kommentar; "men josse, när är det det är valborg/sista april egentligen?!" :D

Gonatt!
<3
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0