söndag

Hopp då var lovet slut då.. jag kan inte säga om jag tycker att den här veckan gått fort eller inte, sisådär lagomt kanske!
Hade tänkt att åka tillbaka till stan nu ikväll men jobbade ju till strax efter nio så jag hann inte med sista bussen. Så tänkte jag ta bilen efter jobbet men fick inte för mesarna till föräldrar! Nehepp...


"...hmne men de är väl nån porrfilm på tv:n klockan åtta som vi kan titta på".. eller vad säger ni tanter?!"

Haha fy fan! Hur dom är gamlingar altså, de här slängde en gubbe ur sig ikväll när jag jobbade och ibland kan man bara inte hålla sig för skratt:D haha!!! Det är faktiskt riktigt roligt att sitta och bara lyssna på gamla när dom sitter och pratar med varandra. När det var dags för fika nu ikväll så satt dom där fyra tanter och en gubbe vid bordet och pratade om allt och ingenting, och om vart annat så vräker dom ju ur sig en massa roliga saker! Appråpå gamlingarna på jobbet så kom jag ju på en jättebra idé häromkvällen att vi skulle ta och ringa till Spanien till matilda som fyllde 20 den dan. Så jag satt där med en av tanterna och en gubbe  som brukar prata om henne och fråga mig massa om hur hon har de oså... så sa jag till dom att vi skulle ringa till matilad och att vi skulel sjunga för henne eftersom hon fyllde år. Så vi ringde, och dom var så himla söta när dom satt där och sjöng för matilda i mobiltelefonen. Jag önskar att ajg hade spelat in de! 
Det slutade med att tanten satt och grinade för hon blev så rörd när hon fick prata med henne, och gubben började babbla på och prata om killar och massa sånt, ja dom babblade på bra båda två så när dom hade pratat färdigt och jag hunnit säga några ord jag också så slutade det med att samtalet kostade hela 40 spänn! Ojdå...

Igår så kom erika hem till stugun så då tillbringade jag min kväll tillsammans med henne:) Vi var uppe i torsgård och kikade på melodifestivalen! Fel låtar gick ju vidare,..."snälla, snälla, snälla" va fan har den i melodifestivalen att göra egentligen?! och den största frågan är väl ändå vilka de är som frivilligt röstar på den där låten, haha helt värdelös ju.
Efter melodifestivalen så åkte vi ner på byn och sen till födelsebarnet Anton där vi blev bjuden på ett riktigt tårtkalas:) Det var kul, och sen blev de lite raggarrunda på byn.


åh va jag saknar tjejerna kände jag nu, ska bli kul att träffa de flesta nu när de blir skola!

<3
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0