home sweet home!

Igår så kom jag in till stan igen, hur härligt som helst att komma hit men däremot inte så värst roligt att vara hemma själv! Gick ner på skolan och käkade lunch sen strosade jag runt på stan i nån timme, varför vet jag inte eftersom jag inte skulle ha nått spec... eller jo jag vill ju ha massa iof, men har ju bestämt mig för att försöka hålla i pengarna nu när jag ska göra så mkt skojj framöver :) Jag lyckades också faktiskt!! Kvällen var planerad till att plugga, och plugga massa, baka äppelpaj och jag hade också tänkt mig en springtur däremellan men riktigt så blev det inte. Erika ringde så jag var med henne på fristilen istället. Kikade på massa folk som var duktiga och tränade och på jenny som sprang som en tok på springbandet!! Haha sen så tjuvkikade vi på kälarne också som var där och tränade och var med på ett step pass, ganska så kul att se på. De är inte lätt för killar att hålla reda på armar och ben samtidigt, och ingen taktkänsla hade dom heller, men dom kämpade på bra tycker jag. Erika lyckades ju lura med mig på kettlebell också som var idag så vi tränade lite inför de.




Hälsade på Anton och Frida som nyss flyttat in i lägenheten under erika och mattias gjorde vi också, fan va avundsjuk jag blev när man kom dit och såg vilken otroligt snygg och fräsch lägenhet dom fått, kul för dom :) Jag och dennis har numera en varsinn sovplats inne i gästrummet ... och ja Nessa också kom jag på ;)  När jag kom hem kunde jag inte hålla mig utan började göra äppelpaj sisådär kvart i tolv. Tur att jag inte hade städat eller så innan för fasen hur de såg ut efter att jag var färdig, fick bli städning idag istället så det såg någorlunda ut när faster Eva kom hit.

Eva kom idag och ska bo här hos oss tills på fredag. Så ikväll lagade hon gomiddag åt oss :) Hon ska sticka en ny åremössa åt mig också nu när hon är här för den andra blev ju på tok förstor, såg ju ut som jag hade en bikupa på skallen eller nått:D

Var ju som sagt på kettlebell ikväll med erika och jenny, nybörjare alla tre men de gick hyffsat bra tycker jag. Lite jobbigt och svettigt att göra alla övningar med de där klotet ibland men vi tog oss igenom de riktigt bra och förmodligen kommer vi ha massa träningsvärk imorron! Jag blir så sugen på att börja träna där, men jag blir så snål när de kostar så pass mkt varje månad, får se hur de blir!

Gonatt!
<3
//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0