Längesen nu!

Ojojoj va vi har varit dålig på att uppdatera nu på sistonne, så bäst att skriva lite grann nu känner jag!

Det är så mkt som har hänt sen man skrev sist så man vet som inte vad man ska skriva, orkar nog inte berätta om allt roligt heller, men mkt kul har vi gjort iaf:)


Igår var jag och Mina på musik direkt medan alla andra var på inflyttningsfest hos Cissi. Det var riktigt roligt, och vi fick skratta massa:D  första gången vi båda var där också. Härligt att hitta på nått annat, och sen kunde vi ju inte missa det igår heller eftersom idolen alex var med och sjöng. Jag blev lite kär i en annan kille som var med också, hur söt och duktig som helst var han :) Förkyld har jag gått och blivit också bara sådär från ena dagen till den andra så det var härligt att sitta där på storsjöteatern i några timmar och kika på alla som sjöng och spelade.

Inatt fick man ett härligt vaknande av några fyllon som drällde in i våran lägenhet sisådär halv fyra på natten ungefär. Jag hörde en massa röster och vipps så hade jag fulla ansiktet med tandkräm :D hahaha...vilka kompisar man har altså, världens bästa men också knäppaste <3

Idag har jag varit och köpt en studentklänning som jag  hittat och fastnade för. Kände att det var lika bra att köpa en redan nu så har jag det gjort... Däremot känner jag att lite småpanik över balen eftersom jag inte har hittat nån balklänning som jag fastnat för än :S !

Nu må jag hoppa in i duschen, ikväll är vi massa folk som ska ut och fira Philip och Kalle som fyllt år. Känner på mig  att de kommer bli riktigt kul :)

Ha de bra !

<3
//Josse

Kommentarer
Postat av: Backis

haha tandkräm, det måste ha varit det roligaste igår. Synd du inte följde med ut stumpan, skitkul. PUSS

2009-03-28 @ 20:18:00
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Kia

OCH Kia ;)

2009-03-29 @ 23:37:24
Postat av: malin

haha, sorry gummsan.. men lite kul var de :P

2009-03-30 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0