Vår

Fin väder är det idag och det känns som vår, jag vill bara vara ute men ist sitter jag inne framför en dator! Men jag får iaf betalt för det, för jag är  på info care och jobbar. Inte så värst roligt, men pengar pengar..

I helgen var det som sagt skit roligt, josse har ju redan skrivit allt om det. Tack för en rolig kväll iaf alla som var där :)

Nu är det som sagt sportlov, hääärligt! Såhär har/kmr mitt sportlob se ut.

Lör: Jobba bergegården 7-11.15, förferre hos trude, rockfest.
Sön: .........................
Mån: Jobba bergegården 7-16, gumpa.
Tis: Jobba infocare 08.30-16, spinning
Ons: Jobba infocare 08.00-?
Tors: Åka BUSS till stan, lämna in min trasiga kamera, åka till björnrike (Pappa 50 år)
Fre: Björnrike åka slalom, längd och skoter :)
Lör: -ll-
Sön: Åker hem från Björnrike

Härlig avslutning på veckan, ska bli så skönt å åka dit :)

/Mina


Kommentarer
Postat av: Backis

Du är inte så pjåkig du heller snygging;)

2009-03-03 @ 19:01:01
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0